Søg

De Københavnske Filmfestivaler søger en SOCIAL MEDIA MANAGER/KOMMUNIKATIONSMEDARBEJDER

De københavnske filmfestivaler søger en kommunikationsmedarbejder, der har stærke SoMe-kompetencer, gode formidlingsevner og hands-on erfaringer med digital annoncering. Der er tale om projektansættelse med start i august 2022.

Er du vant til at skrive skarpe og veloplagte tekster til forskellige målgrupper? Kan du producere indhold, der genererer engagement på sociale medier? Og er du samtidig kommercielt tænkende og god til at tilrettelægge effektive kampagner og digital markedsføring, der skaber synlighed og resultater? Så skal du søge stillingen som social media manager/kommunikationsmedarbejder hos de københavnske filmfestivaler.

Fonden De Københavnske Filmfestivaler, der driver festivalerne CPH:DOX, BUSTER og CPH PIX, søger lige nu en ny medarbejder, der kan være med til at give festivalernes større gennemslagskraft og synlighed – særligt på digitale kanaler og sociale medier.

Arbejdsopgaver
Dine arbejdsopgaver kommer bl.a. til at bestå i at finde de gode historier på tværs af festivalernes program og producere indhold (tekst, billeder, video mv.) til festivalernes digitale kanaler (Facebook, Instagram, Twitter, nyhedsbreve, web mv.). Det er nødvendigt, at du skriver godt og engagerende – både på dansk og engelsk – til mange forskellige formater/kanaler. Sideløbende kommer du til arbejde med tilrettelæggelse af kampagner og annoncering på diverse digitale platforme.

Vi lægger vægt på at du:

  • Skriver godt og veloplagt (dansk/engelsk)
  • Har en god visuel sans og kan producere indhold af høj kvalitet til sociale medier
  • Er kommercielt tænkende og vant til at arbejde med digitale kampagner (f.eks. via Facebook Business Suite/Manager)
  • Er analytisk anlagt og er vant til at arbejde med og forstå både annoncedata og målgruppe præferencer
  • Er kreativ, udadvendt og ansvarsbevidst
  • Er klar til at indgå i et dynamisk arbejdsmiljø og har lyst til at lære noget nyt
  • Er struktureret og god til at bevare overblikket, når der er travlt

I kommunikationsafdelingen hos De Københavnske Filmfestivaler bliver du en del af et lille, energisk team med 2 fuldtidsmedarbejdere og 2-3 praktikanter. Der er tale om en projektansættelse på fuld tid (37 timer om ugen), der – i første omgang – løber fra august 2022 til maj 2023.

Sådan søger du stillingen
Send dit CV og en motiveret ansøgning (og eventuelle bilag) til *****@cphfilmfestivals.dk inden d. 2. juni kl. 12:00. Skriv ”Kommunikationsmedarbejder” i emnefeltet. Samtaler forventes at blive afholdt i uge 23-24 (midt juni) i Kødbyen, København.

Om De Københavnske Filmfestivaler:
Fonden De Københavnske Filmfestivaler driver filmfestivalerne CPH:DOX, BUSTER og CPH PIX og arbejder i tillæg med andre filmrelaterede projekter. Som festivalorganisation ser vi kunsten og kulturen som en aktiv stemme i samfundet og festivalerne som en anledning til at samle befolkningen om tidens store emner. De Københavnske Filmfestivaler holder til i Kødbyen i København.

For yderligere oplysninger & eventuelle spørgsmål:
Sune Blicher, kommunikationschef for De Københavnske Filmfestivaler, *****@cphfilmfestivals.dk, +45 3122 2661.