Søg

CPH:DOX er klar med ny visuel identitet

Når CPH:DOX fejrer 20. års jubilæet fra 15.-26. marts, bliver det med et nyt visuelt koncept udarbejdet af Toke Blicher Møller i tæt samarbejde med produktionsselskabet Plotworks.

 

CPH:DOX er på trapperne, og nu kan vi endelig løfte sløret for årets visuelle identitet. I år er det filmskaber Toke Blicher Møller, der står bag festivalens hovedtrailer, som også er det visuelle omdrejningspunkt i CPH:DOX’ outdoor kampagne, der kan opleves rundt omkring i København i de kommende uger. 

Årets trailer forholder sig kreativt til festivalen tre store fokusområder – kunst, videnskab og samfund – med en hovedkarakter, der med et nysgerrigt blik bevæger sig gennem forskellige visuelle rum og udforsker sine omgivelser. 

Se traileren her

Den visuelle identitet vil kunne opleves i byrummet i København og på CPH:DOX’ digitale platforme i løbet af de kommende måneder og under årets festival, der løber fra den 15.-26. marts 2023. 

Traileren kan opleves i biografer rundt omkring i København netop nu.

Se tre eksempler på den nye visuelle identitet herunder: 

   


For yderligere information:

Sune Blicher, kommunikationschef for CPH:DOX, +45 3122 2661, *****@cphdox.dk